Efter vi havde lavet vores feltopgave idag, sad vi i gruppen og snakkede om selve SKB-opgavens indhold.
For at vi alle har lige meget styr på hvad vi talte om, har jeg lovet at skrive punkterne ind her.
Opgavens opbygning: Vi skal konkretisere en problemformulering. Vi kredser især omkring CKF'erne "Leg, bevægelse, sundhed og idræt" og "livskvalitet, sundhed og sygdom i pædagogisk perspektiv". Vi har alle til opgave, at lave nogle forslag til problemformuleringer inden på mandag.
Teoretisk udgangspunkt: OAS, sanser, bevægelseslege, - naturvidenskabelig/åndsvidenskabelig perspektiv.
Metode: Feltopgave udført som en bevægelsesleg i dagtilbud 3-6 år, filme legen samt lave et kort gruppeinterview efterfølgende.
Analyse: Benytte ovennævnte teoretiske briller til at analysere og forstå vores feltarbejde.
Konklusion: Hvad gik godt/skidt, evaluering og refleksion - bl.a. at "barren" var for lavt sat i forhold til flow og nuzo.
Kilder:
Spørgsmål til vejledning kl 14 mandag d. 2/5: I forhold til fremlæggelsen; skal der nyt med, eller skal vi holde os til synopsisindholdet?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar